K.V. Kluppelshuizen

K.V. Kluppelshuizen is een klootschietvereniging die in 1962 is opgericht. Bij klootschieten wordt in eerste instantie gedacht aan een recreatief spel. Echter worden er ook competities zowel lokaal, nationaal, als ook internationaal gehouden. In dat geval mag gesproken worden over een sport die wij dus beoefenen. Klootschieten is één van de oudste sporten, zo niet de oudste sport van Nederland. Als vereniging hebben we in ruim 60 jaar ook vele bekers gewonnen die gestald zijn in vitrines in ons clubgebouw.

Helaas loopt het ledenbestand van onze vereniging terug, en zijn we op zoek naar nieuwe aanwas.
Woon je in de omgeving van Almelo en lijkt het je leuk om ook deel uit te maken van onze vereniging meld je dan aan via het mailadres van het secretariaat onder het kopje contacten voor een eerste indruk. Klootschieten is vooral voor mensen die niets met de traditionele sporten zoals voetbal en volleybal hebben, maar wel een sport willen beoefenen. Het is ook ideaal voor vriend(innen) groepen. Klootschieten is een fantastische sport voor jong en oud! Na de wedstrijd is het gezellig met een hapje en een drankje in het clubgebouw "het Neulhok", want dat hoort er natuurlijk ook bij!